Werther's Original Creamy Filling opinia













Werther's Original Creamy Filling to śmietankowe cukierki z delikatnym karmelowym 

nadzieniem. Unikalna receptura łącząca prawdziwe masło i świeżą śmietanę. Najwyższa jakość 

z ponad 100 letnią tradycją.



Pamiętacie te słowa

„Pamiętam bardzo dobrze, kiedy dostałem pierwszy cukierek od mojego dziadka. To był  Werther's Original, a ja miałem wtedy cztery lata. Nigdy nie zapomnę tego smaku. Słodki, śmietankowy po prostu pyszny. Poczułem się jak ktoś zupełnie wyjątkowy. Dziś sam jestem dziadkiem, więc cóż bym mógł dać swojemu wnuczkowi jeśli nie moje Werther's Original. On także jest kimś wyjątkowym...”









 

Werther's Original Creamy Filling to pyszne cukierki śmietankowe na zewnątrz twarde, kruche, a w środku skrywają płynne, słodkie, delikatne karmelowe nadzieniem. Po prostu eksplozja smaku.

Ładne czytelne opakowanie. Cukierki pakowane są w poręcznym małym opakowaniu, dodatkowo każdy cukierek z osobna. Co pozwala np. na wrzucenie dwóch-trzech cukierków do kieszeni dziecka i nie trzeba zabierać całej paczki.


Po spróbowaniu cukierków Werther's Original Creamy Filling  wróciły wspomnienia z dzieciństwa, dla tych chwil było warto.










Składniki produktu: Cukier, syrop glukozowy, syropglukozowo-fruktozowy, śmietanka (z mleka) (7%), skondensowana słodka serwatka (z mleka), masło (z mleka) (4,5%), skondensowane mleko odtłuszczone, syrop sacharozowy, sól, tłuszcz mleczny, produkt z serwatki (z mleka), emulgator: lecytyny (soja), aromat.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz