Monte Kaszka- TRND












Jakiś czas temu dostałam wiadomość od Trnd, że dostałam się do testowania Monte Kaszka.

Kurier przywiózł przesyłkę w której znajdował się:



  • przewodnik projektu
  • książeczka  „Twoje badanie opinii”
  • list








Do moich obowiązków należało zakupić 7 opakowań po 6x55 g Monte Kaszka



  • 4 opakowania Monte Kaszka dla mnie i mojej rodziny
  • 3 opakowania Monte Kaszka dla znajomych i przyjaciół





Wydając na nie maksymalnie 42 złote. Później wystarczy wgrać paragon przez specjalną 

platformę i czekać na zwrot pieniążków. 







2 komentarze:

  1. Mi bardzo podpasowała nowa forma Monte. Moja dwulatka codziennie podchodzi do lodówki każe podać sobie monte, a ja jestem zadowolona z dodatku kaszki mannej ponieważ wiem, że mała nie jest głodna.
    Zapraszam do komentowania u mnie: http://testujemytestujemypl.blogspot.com/2017/05/poznaj-monte-kaszke-poaczenie-idealnego.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja testowałam monte kaszka dzięki trnd.Mnie przypadła do gustu.Połączenie klasycznego monte z kaszą manną tworzy smaczną i pożywną przekąskę dla dzieci i dla dorosłych choć muszę przyznać,że kubeczki z deserkiem są bardzo małe i na zjedzeniu jednego się nie kończy.

    OdpowiedzUsuń