ChusteczkiColour Catcher











Colour Catcher to chusteczki zapobiegające zafarbowaniu ubrań, dzięki temu możemy prać

ubrania w różnych kolorach razem.

Dzięki opatentowanej technologi chusteczka działa jak magnes przyciągający do siebie 

uwalniane podczas prania barwniki oraz bród, zapewniając ochronę Twojego prania.









Colour Catcher

  • zapobiegają farbowaniu ubrań
  • umożliwiają pranie rożnych kolorów jednocześnie
  • sprawiają, że ubrania dłużej wyglądają jak nowe
  • skracają czas poświęcony na sortowania ubrań
  • ograniczają liczbę prań








  • mniej sortowania= mniejsza liczba prań, oszczędzamy czas, wodę i energię
  • chusteczki oraz opakowanie są biodegradowalne i nadają się do recyklingu
  • produkt nie uwalnia substancji chemicznych do wody
  • posiada certyfikat FSC (R) co gwarantuje, że surowce użyte do produkcji chusteczek pochodzą z odpowiednich źródeł







Chusteczki Colour Catcher  okazały się świetnym produktem. Chociaż przyznam, że przed 

pierwszym praniem miałam obawy. Po wypróbowaniu chusteczek jestem pod wrażeniem, gdyż 

zaryzykowałam i wyprałam pranie w kolorze białym razem z czerwonymi i żółtymi. Dzięki temu, 

że chusteczki wyłapują kolor, żadne z ubrań nie zostało zafarbowane. 

Użyci jest banalnie proste, wystarczy umieścić w bębnie pralki chusteczkę. Wrzucić ubranie, 

dodać środki piorące i włączyć pralkę. Po zakończeniu natychmiast wyciągnąć pranie i chusteczkę.

Chusteczki są pakowa po 10 lub 20 sztuk w łatwym w użyciu pudełku kartonowym, sama 

chusteczka jest białego koloru, bezzapachowa i dosyć sztywna. 




                                                                    #zlapkolor


            Z chusteczkami pranie stało się wygodne, szybkie oraz tańsze.




Cena:  ok 11 zł za 10 szt
           ok 23 zł za 20 szt 




2 komentarze:

  1. ja widziałam u siebie te chusteczki. drogo wypadają, bo okolo 12 zł
    a widze,ze z ciebie niezła farciara. prawie do wszystkiego się dostajesz :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam szczęście i udaje się dostać tu i tam, ale czasami niema nic przez długi czas.

      Usuń