Do przetestowania Ariel i Lenor od TRND












                                    Kolejny projekt rusza na Trnd. Tym razem 5000 osób będzie 

                            miało  możliwość  zostać ambasadorem i przetestować kapsułki  
                          
                            Ariel oraz płyn  do płukania Lenor.



                             Wystarczy tylko zarejestrować się na stronie Trnd i do 

                             29 lutego wypełnić formularz zgłoszeniowy.






                                                                             ZGŁOSZENIE





Więcej informacji o produktach Ariel i Lenor tutaj<klik>

13 komentarzy:

  1. Nelka- Niestety nie udało mi się dostać do tego projektu, dlatego zajrzę tutaj i poczytam wasze opinie.Interesuje mnie zwłaszcza zapach tego płynu, bo kapsułki już używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa zapachu, niedługo pojawi sie opinia, proszę zaglądać.

      Usuń
  2. Mi udało się dostać do kampanii Ariel&Lenor :) zapach Lenora fantastyczny, wczoraj otrzymałam paczkę od kuriera i od razu wstawiłam pierwsze pranie :) Całe mieszkanie świetnie pachnie. Zawsze bałam się kupować płynu do płukania z serii perfumowanych bo wydawało mi się, że są zbyt intensywne jednak mile się zaskoczyłam :) POLECAM!
    autor: marta1111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dotarła dzisiaj przesyłka, dopiero jestem przd wielkim testo- praniem.

      Usuń
  3. Również biorę udział w kampanii. Produkty wypróbowałam niemal od razu i z miejsca podbiły moje serce. Zwłaszcza zapach Lenora jest tym co uwielbiam. Kapsułki natomiast radzą sobie świetnie nawet z tzw. trudnymi plamami, są wygodne w użyciu i uniwersalne - takie lubię. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się udało i dostałam super pakiet do testowania. jestem bardzo zadowolona. Ładnie pachnie a pranie jest czyściutkie. Uniwersalne i szybkie do zastosowania. Od kiedy je dostałam stałam się ich zwolenniczką.
    KrychaWo

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się dostać do testowania produktów Ariel i Lenor z TRND.PL! Nie spodziewałam się, że tak szybko uda mi się wziąć udział w projekcie, ale jednak! Jeśli chodzi o kapsułki, to świetne rozwiązanie w zamian za ciągle sypiący się proszek :) świetne pudełko, cudowny zapach i długo utrzymujący się :) idealny :) jeśli chodzi o płyn do płukania, również polecam bardzo wydajny noo i moje ulubione orientalne zapachy :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja biorę udział w kampanii TRND: Ariel&Lenor. Pierwsze próbki już rozdane, jak na razie na wszystkich ogromne wrażenie zrobił fenomenalny zapach Lenora :) Kapsułki Ariel 3in1 zachwycają swoim minimalizmem :) Bardzo się cieszę, że właśnie w tym projekcie mogę brać udział :) Życzę wszystkim przyjemnego testowania :)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno rozpoczęłam swoją niesamowitą przygodę z kapsułkami do prania Ariel oraz z płynem do płukania Lenor Gold Orchid.

    Pokilku praniach mogę śmiało stwierdzić, że jest to duet idealny !
    Pranie jest czyste, więc kapsułki ariel świetnie dają radę nawet z cięższymi zabrudzeniami.
    Ubrania pachną nieziemsko. Zapach Lenora jest to kompozycja wanilii i wykwintnych kwiatowych nut. W moim mieszkaniu, kiedy schło pranie, nie potrzebny nył żaden odświeżacz powietrza, bo pachniało pięknie :)

    Wcześniej używałam tradycyjnych proszków do prania, któe niestety czasem zostawały na ubraniach, pranie nie zawsze było idealnie czyste. Po zastosownaiu kasułek nie mam obaw, że kiedy wyciągnę ubrania z pralki będą one miały na sobie resztki proszku do prania, albo, że będą nie do końca doprane.

    Polecam wszystkim Ariel i Lenor, a także portal TRND, dzięki któremu mogłam przetestować ten idealny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ariel 3 w 1 kapsułki w połaćzeniu z Lenorem Orchid tworzy wspaniały nieodłączny duet .. wreszcie pokochałam pranie .. jest łatwe w użyciu, pięknie pachnie, nadaje blask ubraniom i nieskazitelną czystość a ten zapach ... zniewala! Pachnie długo i intensywnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Projekt Ariel i Lenor to moje pierwsze testowanie - i proszę, od razu coś tak wspaniałego i przydatnego! Lubię, kiedy dostaję w swoje ręce praktyczne rzeczy, a te zdecydowanie się do nich kwalifikują. Produkty naprawdę bardzo mi się spodobały, bardzo prawdopodobnym jest, że przy nich zostanę :) Płyn do płukania Lenor jest naprawdę dobrym produktem, w którym zdecydowanie się zakochałam. Jedyny minus moim zdaniem to zakrętka - mogłaby być wyższa, nawet jeśli płynu potrzeba niewiele :) DO kapsułek z kolei nie mam żadnych zastrzeżeń, spisują się znakomicie. Są solidnie zrobione, zajmują niewiele miejsca (co ma znaczenie przy niewielkiej przestrzeni i są naprawdę proste w użyciu. Polecam wszystkim niezdecydowanym! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało mi się dostać do projektu z czego niezmiernie sie cieszę :) Zapach płynu jest cudowny! I przede wszystkim długo utrzymuje się na ubraniach :) Kapsułki są wygodne w użyciu i bardzo skuteczne :) Uważam, że jest to idealny duet do wypróbowania, a co najważniejsze wcale nie kosztuje wiele :)

    OdpowiedzUsuń